thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı bulunmak kucakin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının tafsilatlı izahatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en hayırlı aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu değme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı çıbanarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine bağlantılar ve yol özetler evet da iş özetleri hakkında bilgelik kucakerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek namına açılmasını ve okunmasını çıkarmak kucakin valör arz etmek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel kucakerik ve alaka çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok medarımaişete yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge hazırlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en mecallü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevk ve tetebbu kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, derunğinizi henüz lüks insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde arz etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, muayyen bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Feysbuk hala dünyanın en mehabetli toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile demetlantı hazırlamak kucakin harika bir makam. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı kucakerik türlerine mevla olsa da tümü nispeten video/resim odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden elbette bozmak istediğinizi her gün hane önünde bulundurun ve buna bakılırsa tertip örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayırlı şekilde faydalanmak kucakin dijital pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz lüks etkili kullanıcıevet mevla. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin toplumsal medyada evetğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa hatırlı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca metanetli kucakaziz kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli alaka çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, derunğiniz amaç kitlenizin amaç ve alaka kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme kucakin valör sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları kabil kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm kucakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, kontrol sonuçlarında henüz yüksek sıralarda ve henüz kesif görülür, derunğinize yoğunluk arkaışı sağlamlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web derunğinizde hayırlı araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz lüks sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu henüz hayırlı hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda henüz yüksek payanlar sağlamlar. Mürtefi itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan organik bağlantılar eksiltmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir bağlantıya mevrut her tıklama kucakin ödeme örgülır. Taharri motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik rahatışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), mehabetli tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve demetlantı göstermesi kucakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (henüz lüks tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.